Crisna

Οι Crisna αποτελούν ένα ακόμη σχήμα το οποίο παρ ’όλη την αρτιότητα των πρωτότυπων στίχων του και της μουσικής του δεν κατάφερε να διακριθεί ενώ διέθετε τα φόντα για μια καλύτερη πορεία.

Η γέννηση της μπάντας δρομολογείται το 1972 στην Εστία του Δήμου Χαϊδαρίου όπου μέσα από συμμετοχή σε αθλητικές δραστηριότητες συναντιούνται ο Χρήστος Τυρεκίδης ο οποίος βρίσκοντας εκεί μια ντραμς αρχίζει να εξασκείται σε αυτήν μαζί με τον Σούλη Χαραλαμπίδη ο οποίος ξεκινάει ως κιθαρίστας αλλά λόγω έλλειψης  μπάσσου αναγκαστικά περνάει και μονιμοποιείται σε αυτό .Με την προσθήκη  του Τάσου Αθανασίου στην ρυθμική κιθάρα και του Μίμη Μπέκα  στην σόλο κιθάρα συγκροτούνται οι Babel Tower οι οποίοι σύντομα μετονομάζονται σε Crisna.Με την προσθήκη γυναικείων φωνητικών από την Κική  Λουκά και την ανάληψη των ντραμς από τον Βασίλη Μαούνη  συγκροτούν το τελικό σχήμα το οποίο πέρασε δια πυρός και σιδήρου μέσα από διάφορα επεισόδια που το σημάδεψαν στην πορεία του. Οι πρώτες πρόβες γίνονται σε ένα πλυσταριό στο Χαϊδάρι και αναγκάζονται να σταματήσουν μετά από…λαϊκή απαίτηση της γειτονιάς. Σε πάρτυ που δόθηκε στο Χαϊδάρι λόγω υπερβολικής στενότητας χώρου αναγκάστηκαν να μπουν στο ούτως ή άλλως ασφυκτικά γεμάτο σπίτι μόνο οι μουσικοί ενώ τα όργανα ανέβηκαν με…σχοινιά από την σοφίτα, συμπεριλαμβανομένου και ενός χειροποίητου ηχείου με 2!!ενσωματωμενα μεγάφωνα που άνηκε στον Σούλη Χαραλαμπίδη. Με την προσθήκη του Νίκου Παυλίδη στη ρυθμική κιθάρα  και την αποχώρηση της Κικής Λουκά  από τα φωνητικά μπαίνουμε στις αρχές του 1976 όπου και η μπάντα έχει φορμαριστεί και αποκτήσει δικό της ύφος χάρη στους φοβερά επίκαιρους πολιτικοποιημένους στίχους του Τάσου Αθανασίου και στο μουσικό δέσιμο των μελών της , οπότε και αποφασίζεται η ηχογράφηση ενός single αφού για αυτό έφταναν οι οικονομίες των μελών της μπάντας.

Περισσότερα...
 
GLX

Η περίπτωση του Στέλιου Λαούδη είναι μοναδική για τα ελληνικά δεδομένα αφού ξεκινώντας ως  ταλαντούχος μουσικός ενός ελπιδοφόρου μουσικού συγκροτήματος, κατέληξε μέσα από διαφορετικά πεδία επαγγελματικής ενασχόλησης να φτάσει να δημιουργεί,να οργανώνει και να διευθύνει επιτυχημένα μια σειρά ανωνύμων εταιρειών ως πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος,δρέποντας στην πορεία μόνο δάφνες, πρωτιές και επιτυχίες.

Ο Στέλιος Λαούδης μεγάλωσε στην περιοχή των Αμπελοκήπων όπου μαζί με τους παιδικούς του φίλους Γριτσόπουλο Χρήστο (κιθάρα ,τραγούδι) και Ξαμωνάκη Γιώργο ( όργανο) αποφασίζουν να ιδρύσουν το μουσικό συγκρότημα των GLX, με την ονομασία να προέρχεται απο τα αρχικά των επωνύμων τους.Ο Στέλιος Λαούδης είχε ήδη δείξει μιά σαφή προτίμηση στο μπάσσο ενώ στα ντραμς βρισκόταν ο Σταύρος Σιδηρόπουλος.Με αυτό το σχήμα ενοικιάζουν ένα παλιό σπίτι,το στούντιό τους όπως το έλεγαν, ώστε να προβάρουν τα τραγούδια τους στις αρχές του 1967 οπότε και προστίθεται στη μουσική τους παρέα ο Μιχάλης Αλεξάνδρου (κιθάρα) ο οποίος είχε ήδη προχωρημένες σπουδές στην κλασσική κιθάρα.
Μην έχοντας δώσει ακόμα κάποια ανοιχτή ζωντανή παρουσία στο κοινό, προβάρουν εντατικά τα τραγούδια τους και αρχίζουν να δένουν αρμονικά μεταξύ τους ως ενιαίο σύνολο.Δεν έχουν μουσικά όργανα,ούτε ενισχυτές,ούτε μικροφωνική εγκατάσταση,ούτε καν ντραμς αλλά κάνανε την δουλειά τους με κάποια παλιά μαγνητόφωνα και χαλασμένα ραδιόφωνα.Τότε κατάλαβαν ότι πρέπει να βγουν απο το στούντιό τους και να αρχίσουν να δημιουργούν ευκαιρίες και δυνατότητες για το γκρουπ τους.

Περισσότερα...
 
Greeks

Greeks (δια χειρός Γιάννη Αραμπατζή)

Το πριν…

Στο τέλος της δεκαετίας του ’50 και στις αρχές της δεκαετίας του ’60 ,αυτό που κυριαρχούσε μουσικά ήταν οι μουσικές της Λατινικής Αμερικής. Οι Έλληνες άκουγαν Trio Los Panchos, Tres Paraguaios ,Los Indios.Εκτός από τα «τρίο» υπήρχαν και ορχήστρες όπως ο Peres Brando, Mandovani και οι ρυθμοί που κυριαρχούσαν ήταν το mambo, cha-cha, rumba, samba κλπ. Στην Ελλάδα υπήρχαν ορχήστρες που έπαιζαν όλες αυτές τις λατινικές μελωδίες. Οι ορχήστρες είχαν η κάθε μια το όνομα του μαέστρου : Ορχήστρα Ρουχωτά, Ορχήστρα Λαβράνου, Μουζάκη, Κώστα Κλαββά κλπ. Τότε άρχισαν σαν μανιτάρια να ξεφυτρώνουν τα ελληνικά τρίο : Τρίο Καντσόνε, Τρίο Μπελκάντο, Τρίο Atene κλπ. ενώ τα μπουζούκια ήταν ακόμα απαγορευμένο είδος.

 

Περισσότερα...
 
Gus & George

Το ντουέτο των Gus & George είναι μια βραχύβια αλλά ενδιαφέρουσα ένωση δυο  νέων ανθρώπων με αγάπη για τη μουσική,  με πολλές ανησυχίες και τάση διαφοροποίησης από τον τότε κυρίαρχο ήχο της εποχής με αποτέλεσμα τα 2 τραγούδια που ηχογράφησαν να γνωρίσουν μια περίεργη όσο και υπόγεια διαδρομή στις άκρες των ηπείρων.

Το σχήμα αποτελούνταν από τον Γεώργιο Ρεκτσίνη και τον Κώστα-Ηρακλή Γεωργίου οι οποίοι όντας φίλοι στα χρόνια του Γυμνασίου δημιουργούν το μουσικό σχήμα GUS&GEORGE. Ο  Κώστας-Ηρακλής Γεωργίου γεννήθηκε στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου. Ο Γιώργος Ρεκτσίνης γεννήθηκε στην Αθήνα. Είχαν λάβει μια στοιχειώδη μουσική παιδεία [ μαθήματα κιθάρας] από τον ίδιο δάσκαλο. Οι μουσικές τους προτιμήσεις ήταν διαφορετικές. Στον Γιώργο Ρεκτσίνη άρεσε η αμερικάνικη μουσική της εποχής με ιδιαίτερη προτiμηση στον ήχο των Supremes. Η κλασσική μουσική και η τζαζ ήταν οι μουσικές προτιμήσεις του Κώστα-Ηρακλή Γεωργίου. Σίγουρα όμως κοινό χαρακτηριστικό ήταν  η αγάπη για τους Rolling Stones και τους Beatles. Η ελληνική λαϊκή μουσική της εποχής ήταν έξω από τις προτιμήσεις τους εκείνη την περίοδο.

Περισσότερα...
 
Kim Nikolaou

Ο Κυριάκος Νικολάου είναι αδιαμφισβήτητα ένας μουσικός με ταλέντο και γνώσεις που όντας πρωτοπόρος στην μουσική που έφτιαχνε βρισκότανε πάντα μπροστά από τα μουσικά ρεύματα της εποχής του και μας πρόσφερε τραγούδια σταθμούς ενώ και η σκηνική παρουσία του αποτέλεσε σημείο αναφοράς ξεφεύγοντας από τα στενά όρια της κυπριακής ροκ μουσικής και δοκιμάζοντας τις δυνάμεις του συγκρίθηκε με ευρωπαικά μεγέθη επιτυχώς.

 

Αναλυτικότερα ο Κιμ Νικολάου γεννήθηκε στον Άγιο Παύλο της Λευκωσίας από όπου και έφυγε σε ηλικία 5 χρονών για το Λονδίνο. Μεγαλώνοντας άρχισε να ακούει Beatles αλλά και George Martin ενώ παράλληλα σπούδασε Λογιστική. Στην ηλικία των 14 χρονών ήταν ήδη ένα παιδί θαύμα αφού είχε ήδη γράψει τα πρώτα του τραγούδια ,σενάρια για διαφημίσεις καθώς και ταινίες μικρού μήκους όπως η “Hired fired” η οποία προκάλεσε αίσθηση στην εποχή της. Παράλληλα είχε ήδη φτιάξει το πρώτο του συγκρότημα, τους “Fresh Beat” με τους οποίους προκαλεί τα φώτα της δημοσιότητας δίνοντας συναυλίες μέσα σε εκκλησίες με σκοπό να αποτρέπουν την νεολαία από την λαίλαπα των ναρκωτικών ενώ τα έσοδα πηγαίνουν υπέρ των εκκλησιών.

Περισσότερα...
 
<< Έναρξη < Προηγούμενο 1 2 3 4 5 Επόμενο > Τέλος >>

Σελίδα 5 από 5
GreekEnglish (United Kingdom)